منتديات اون بوك - Own Book
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اون بوك - Own Book

الرئيسيةدخولالتسجيلأحدث الصور
OwnBook
المواضيع الأخيرة
» اللعبة الجديدة و الرهيبة من EA games لعبة need for speed world online beta لى أكثر من سرفر
nokat gamda I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 09, 2010 9:51 pm من طرف 7ooda

» mp3 I Can Transform Ya
nokat gamda I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 10:11 am من طرف 7ooda

» بدل فاقد
nokat gamda I_icon_minitimeالأحد فبراير 07, 2010 12:46 am من طرف 7ooda

» I Can Do Bad All By Myself
nokat gamda I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 03, 2010 12:08 am من طرف mandox

» Did You Hear About the Morgans
nokat gamda I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 26, 2010 3:23 pm من طرف Oka

» فيلم السناجب الموسيقية POsTER
nokat gamda I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 26, 2010 3:21 pm من طرف Oka

» The Book of Eli 2010
nokat gamda I_icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2010 9:00 pm من طرف mandox

» Screen Screen
nokat gamda I_icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2010 8:57 pm من طرف mandox

» الشياطين
nokat gamda I_icon_minitimeالسبت يناير 23, 2010 1:59 am من طرف mandox

» ولاد العم
nokat gamda I_icon_minitimeالسبت يناير 23, 2010 1:55 am من طرف mandox

nokat gamda

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
a&cb
مشرف
مشرف
a&cb

nokat gamda Empty
مُساهمةموضوع: nokat gamda   nokat gamda I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 2:07 am

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش

مرة واحد نزل بسين طلع بصاد --- مرة واحد راح عزة رجع سلوى

معلم لغة عربية قال : وقفت السيارة فى المكان الممنوع ...ثم سأل أحد التلاميذ أن يعرب كلمة السيارة فقال التلميذ: فاعل مرفوع بالونش

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

مدرس حساب سأل طالب لو كان علي أبوك دين 1000جنيه و مطلوب انه يسدده علي 10 أقساط ها يدفع كام في كل قسط؟ رد الولد مش هايدفع ولا مليم ... فقال المدرس : اقعد يابني ده انت مش فاهم الدرس كويس... فرد الولد : ده انت إللي مش فاهم بابا كويس يا أستاذ

واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم ياجدع

واحده ست مسكت حرامى فى المطبخ ،فقالت لابنها روح إنده ابوك من على القهوة.... جه ابوه ، ولما فتح المطبخ لقي الحرامي صغيّر فقال له انت اسمك ايه؟ قالوا كريم ،فقعد يضرب فيه لحد ما عجنه .... تاني يوم الست بتفتح باب المطبخ لقيت حرامي قالت لابنها روح يا وله نادي ابوك من على القهوة جه الراجل ولما دخل المطبخ لقي واحد طول بعرض ....... بص لمراته وقال لها امال فين كريم ؟!!!

صرصار ندل عزم 4 اصحابه علي الغدا ولما اتجمعوا كلهم ... شد عليهم السيفوووووون

واحد نازل من بيتهم شعره منكوش صاحبة بيقولولة شعرك منكوش قالهم "منكوش" دعوه

دكتور بيطري بيقول لمراته انا بهيم في حبك قالتله وانا ماقدرش ارفسلك طلب

واحد اهلاوى و قع اكسر .... جابوا له اتنين مقاولين

بيقولوا لجحا ... الحق يا جحا تعبان دخل غرفة مراتك ...فقال لهم : سيبوه يستاهل

عرض سارى ..... لوكاندة المفاجات ... تنام على السرير ب 10 جنيه .. تنام على البلاط ب 3 جنيه ..... تنام عليك حيطة .. على حساب الاوتيل

ولد مغلّب مدرس الجغرافيا معاه ليه؟؟؟؟؟؟؟ عاوز يعرف خط الاستواء ده كليك ولا موبينيل

الابن:بتعمل اية يا بابا؟؟ الاب:بكتب جواب لعمك...... الابن:هو انت بتعرف تكتب؟؟!!! الاب:يعني هو عمك اللي بيعرف يقرا

مره واحد راح لدكتور قاله انا عندى مرض النسيان يا دكتور .. نسيت مراتى ونسيت اولادى ......... .ايه ده انا ايه اللى جابنى هنا..!!!

واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه

واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين "

كان فى مسابقة بين ثلاثة أشخاص , المسابقة كانت إنهم يعدوا البحر ويطلعوا الجبل و يقتلوا الغوريلا و يتجوزوا الأميرة ... اول واحد غرق فى البحر ، ثانى واحد عدا البحر لكن وقع من فوق الجبل.... أما الثالث (كان غبى شوية) عدا البحر وطلع الجبل وقتل الأميرة ..... و أتجوز الغوريلا affraid

مرة طرزان كان راجع للبيت فشاف امه بتعمل ورق عنب فقال لها : ليه يا ماما بتلعبي فى الشورت بتاعى

Very Happy Very Happy Smile Smile Smile Smile cheers cheers lol! lol! lol! lol!
Admin
المدير
المدير
Admin

nokat gamda Empty
مُساهمةموضوع: رد: nokat gamda   nokat gamda I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 2:18 am

lol 7elw awy el noket deh w gamda mothsakreen ya basha 3al el mawdo3
https://ownbook.own0.com
a&cb
مشرف
مشرف
a&cb

nokat gamda Empty
مُساهمةموضوع: رد: nokat gamda   nokat gamda I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 2:29 am

you are welcome and no thx 3ala wageb
7ooda
مساعد مدير
مساعد مدير
7ooda

nokat gamda Empty
مُساهمةموضوع: رد: nokat gamda   nokat gamda I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 10:50 am

100% ya a&ch gamda 2awy el nokat Razz lol! lol!
http://www.ownbook.own0.com
a&cb
مشرف
مشرف
a&cb

nokat gamda Empty
مُساهمةموضوع: رد: nokat gamda   nokat gamda I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 10:11 pm

welcome we mazeed fe altaree2
Oka
مساعد مدير
مساعد مدير

nokat gamda Empty
مُساهمةموضوع: رد: nokat gamda   nokat gamda I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 15, 2009 7:51 pm

helwa ya man Laughing Cool
Oka
مساعد مدير
مساعد مدير

nokat gamda Empty
مُساهمةموضوع: رد: nokat gamda   nokat gamda I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 15, 2009 7:51 pm

هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها lol!

nokat gamda
صفحة 1 من اصل 1